subota, 3. listopada 2009.

DISKOGRAFIJA
MOLI MALA
Zmija Me Za Srce Ugrizla
Grkinja
Potonut ću (duet s Magazinom)
Naša Prva Noć
Anđelina
Na Ples
Moli Mala
Jer, Hrvati Smo
Bojna Čavoglave (remix)
Varala Se Mala
Ela
Smišnica
Budi Uz Mene
Ja ću Poći Ove Noći

VRIJEME ŠKORPIONA
Škorpioni
Poljubi Me
Moj Grad
Rock'n'roll
Lažljivica
Bludnica
Anica-Kninska Kraljica
Satnija
Volim Te
Ljubavna
Povratak Bogu
Ljutu Travu Na Ljutu Ranu
Rosa
GENI KAMENI
Ka Bez Duše
Geni Kameni
Bez Ljubavi
Tamburaška
Zašto Baš Nju
Ovo Mi Diže Tlak
Božićna
Draga
Kako Mi Je Teško Noćas
Ima Nešto Vrijednije Od Zlata
VJETAR S DINARE
Zaustavi Se Vjetre
Prijatelji
Lijepa Li Si
Ej, Haj, Pjesme Naše
Dobro Jutro
Crne Noći Bijeli Putevi (remix)
Pijem Dušo
Zašto Si Se Okomila Na Me
Ostavio Sam Te Draga
Pukni Puško
E, MOJ NARODE
Iza Devet Sela
Ne Varaj Me
E, Moj Narode
Neću Izdat Ja
Zeleno Je Bilo Polje
Radost S Visina
Reci, Brate Moj
Moj Ivane
Ne Pitaj Mene
Stari Se
Lijepa Li Si
Geni Kameni (live)
SVE NAJBOLJE
Ivane Pavle II
Radost S Visina
Lijepa Li Si
Prijatelji
E, Moj Narode
Reci, Brate Moj
Neću Izdat Ja
Rosa
Ljutu Travu Na Ljutu Ranu
Ne Varaj Me
Geni Kameni
Iza Devet Sela
Moj Ivane
Zaustavi Se Vjetre
Pukni Puško
Bojna Čavoglave
Anica - Kninska Kraljica
Stari Se
BILO JEDNOM U HRVATSKOJ
PočetakDolazak HrvataDuh ratnikaDiva GrabovčevaMoj dida i jaNeka ni'ko ne dira u moj mali dio svemiraLipa KajaKletva kralja ZvonimiraRatnici svjetlaDan dolaziTamo gdje su moji korijeniSine moj

Nema komentara:

Objavi komentar